Nicolaasgemeenschap

File name : Flyer-kerst-haren-2023.pdf

Kind in Kerk, voor de ouders…

Hiernaast vindt u de folder Kind in Kerk, uitgegeven door de Nicolaasgemeenschap.

Wil je als ouder dat je kind op een later moment zijn/haar eigen geloofsweg gaat kiezen? En wil je ook ietsaanbieden zodat je kind ergens uit kan kiezen? En wil je dit kunnen combineren met het gezinsleven en drukke weekends? Dan is het kinderprogramma van de Nicolaaskerk misschien wel dé manier voor je! Wij organiseren ongeveer één keer per maand een activiteit om kinderen te laten kennismaken met de katholieke kerk. Op een jonge, eigentijdse manier leert je kind in een half uurtje over de boodschap van Jezus. Je kind kan aansluiten wanneer het uitkomt.
Kijk even in deze folder voor de activiteiten voor jouw Kind in Kerk. Tot slot, wil je als ouder zelf graag meehelpen in de werkgroep Kind in Kerk? Dan ben je van harte welkom!

De parochie is via email (kik.nicolaas@hildegardparochie.nl) bereikbaar. We nemen vervolgens graag contact met je op!

Hartelijke groet, Werkgroep Kind in Kerk

Activiteiten Nicolaas

In de maandelijkse Nicolaas nieuwsbrief vindt u de liturgische agenda, misintenties, roosters en overige activiteiten. Deze nieuwsbrief ligt achterin de Nicolaaskerk op de witte tafels.

Als u deze maandelijkse nieuwsbrief graag per mail wilt ontvangen dan kunt u een verzoek sturen naar de secretaris van de Nicolaasraad, secr.nicolaas@hildegardparochie.nl